Rejestry

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania     

  1. rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,

  2. rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,

  3. spis inwentaryzacyjny,

  4. planowanie, sprawozdawczość,

  5. rejestr korespondencji,

  6. protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,

  7. ewidencja czasu pracy,

  8. księga wychowanków,

  9. ewidencja zastępstw,

  10. ewidencja pracowników i ich akt osobowych,

  11. rejestr zwolnień lekarskich,

  12. rejestr wypadków wychowanków i pracowników,

  13. rejestr upoważnień

  14. rejestr skarg i wniosków,

  15. składnica akt (wykaz teczek zarchiwizowanych)

     

    Rejestrów  zawierających  dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)


    Dokumenty  archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom
    upoważnionym na ich wniosek.

    Sposoby  i  zasady  udostępniania  danych zawartych w rejestrach
    i ewidencjach

    Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym
    na terenie placówki.


Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba